Сату және өзін таныстыру өнері
Ақпараттық дағдарыстарды басқару
Ұзақ мерзімді PR-стратегия
Коммуникациялық менеджмент: БАҚ-пен және қоғаммен өзара әрекеттесу
Мемлекеттік қызметшілердің әлеуметтік медиадағы репутациялық позиционирлеуі
Ұйымның бренд адвокаттары
Әлеуметтік желілердегі коммуникациялық менеджмент
Жоғары деңгейдегі PR-маман: Қазақстанда тиімді PR-маман болу
Қоғамдық коммуникациялардың тиімді құралдарына оқыту: БАҚ-пен, блогерлермен және инфлюенсерлермен өзара әрекеттесу, сұхбаттар, баяндамалар, презентациялар, қоғаммен және сараптамалық аудиториямен қарым-қатынас орнату. Коучинг құралдары мен НЛП-техникаларын вербальды және невербальды коммуникацияларда қолдану.
Мемлекеттік қызметшілер мен ресми өкілдерге әлеуметтік желілерде сенім құруды, жеке позиционирлеуді қалыптастыруды, репутацияны нығайтуды, типтік қателіктер мен имидждік қауіптерден аулақ болуды үйрету.
Жүйелі коммуникация құруға арналған оқыту: талдау, мақсаттар, құрылым және іске асыру, әлеуметтік желілердегі контент-стратегиядан бастап медиажоспарға дейін.
Қызметкерлерді, амбассадорларды және спикерлерді компанияның/ұйымның қоғамдық позиционирлеуіне үйрету: жеке блогтар арқылы әлеуметтік медиа, қоғамдық іс-шараларда сөз сөйлеу, БАҚ-та сұхбаттар беру.
Тренинг идея, бағдарлама немесе өнімді таныстырып, «сататын» адамдарға арналған: мемлекеттік қызметтерден бастап жеке шешімдерге дейін.
Реакция, алдын-алу, репутацияны қорғау. Дағдарыс жағдайында қалай әрекет ету керек: хейттен бастап деректердің ағып кетуі мен дауларға дейін.
Жеке брендті дамыту жолдарын қарастырамыз: тұлғалық архетиптерді анықтау, визуалды стильді қалыптастыру, мазмұн стратегиясын әзірлеу, тиімді арналарды таңдау және бәрін біртұтас жүйеге келтіретін коммуникациялық стратегия құру.
Контент, кері байланыс, репутация және позиционирлеу, жылжыту — қызметкерлерді әлеуметтік желілерді дұрыс және стратегиялық басқаруға үйрету.
Практикалық курс пресс-қызметтер мен PR-бөлімдер үшін: стратегияны қалай құруға, ішкі коммуникацияларды ұйымдастыруға, трендтерді қадағалауға, ақпараттық себептер мен креативті шешімдер жасауға, ақпараттық ағымды және дағдарыстарды басқаруға, БАҚ-пен және қоғаммен жұмыс істеуге үйрету.
министрліктердің өкілдері
Мемлекеттік/квазимемлекеттік ұйымдар
квазимемлекеттік құрылымдар
квазимемлекеттік ұйымдарды
коммуникациялық менеджерлер
сыртқы коммуникациялар менеджерлер
көпшілік алдында сөз сөйлейтін кез келген адам
мемлекеттік органдар/бизнес